Handmade in Belgium

Ik beken: ik heb ongelooflijk veel respect voor mensen die ambachtelijk werken. Handenarbeid, traditionele materialen, eerlijk werk ... Al te vaak vergeet men hoeveel tijd er kruipt in het bereiden op ambachtelijke wijze. Maar wie o.a. zelf naait, breit, haakt ... beseft dat vaak gelukkig wel.



Een prachtig, handgemaakt juweel onder de kerstboom vinden, tovert vast bij velen een glimlach op het gezicht. Veroniek Dutré is zo'n talentvolle dame die al haar zilveren juwelen zelf maakt in haar eigen atelier. Ze heeft ondertussen al verschillende minimalistische collecties ontworpen waar ieder van ons vast wel zijn/haar gading in kan vinden. Eenvoud siert.



Ikzelf kreeg al een prachtige bloemenring als moederdagcadeau van mijn man en zoontje. Een paar weken geleden trakteerde ik mezelf op twee paar oorstekers geïnspireerd op Veronieks logo.

Neem zeker eens een kijkje in haar webshop of spring eens binnen in de verschillende zaken die haar collecties aanbieden. Een vraagje of verzoekje? Stuur haar gerust een mailtje!

Deze blogpost is niet gesponsord. Ik doe dit geheel vrijwillig en uit sympathie.


Reacties

  1. Groot gelijk! Hierzelf ook een prachtig paar oorbellen geshopt van bij K'do, pop-up shop in Sint-Joris Winge. Zeker de moeite! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co