Prinses Olivia

Er leeft in een dorp hier niet zo ver vandaan ...

... een klein meisje dat luistert naar de naam Olivia. Een bruisende kleuter met een gulle lach. Een kleine dame met pit die heel goed weet wat ze wil: een jurkje om mee te zwieren zoals een echte prinses.

Ik vroeg aan mama Annick of ik een jurkje mocht maken. Zo schiedde. En Olivia ... Zij zwiert nu als een echte prinses over de dansvloer.

blaadjesstof: Mandorla in blue - Babarum


Met dit jurkje neem ik deel aan een wedstrijd van Babarum. Als je mij een plezier wilt doen, kan je hier nog tot 10-07-2015 middernacht je stem uitbrengen. Alvast bedankt!


Update

De wedstrijd is voorbij. An van Jace did it! werd de winnares. Dankjewel aan iedereen die op mij gestemd heeft. ;o)

Reacties

  1. Mooi gemaakt! Ze is duidelijk blij met haar zwierjurk, hoe kan het ook anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, ze straalt echt in haar jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, ik heb je genomineerd voor Liebster Award. Kijk vlug eens naar mijn blog!

    Een echte prinses ! Knap werk ... en weet je het resultaat al?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig jurkje! Ik had op je gestemd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co