Girls, girls, girls ...

Dit bericht had evengoed 'De avond van de wilde wijven' kunnen heten. Man, man Vrouw, vrouw, die Bigblogameetup 2 was er eentje om met stip in de annalen te vermelden.

Eerst en vooral word ik geacht me te excuseren bij Soetmin en haar entourage. Ja, ik heb staan kletsen tijdens de uitleg van de sprekers. En ja, het was moeilijk om dat stilletjes te doen. Mijn prioriteiten lagen op dat moment nl. ergens anders. Mijn vestimentair correcte metgezel en ikzelf ontdekten immers bij het binnenkomen al snel bekende gezichten. De meesten had ik al een jaar lang niet meer in levende lijve gezien. Bijkletsen met iets fris in de hand was dan ook de enige optie.

Ik leerde ook een paar nieuwe en toch bekende gezichten kennen. Dames waar ik veel respect en bewondering voor heb, bleken heel down to earth madammen te zijn. Bovendien beschikken ze over een vlotte babbel en een geweldig gevoel voor humor. Fijn om te ontdekken dat we ons op dezelfde golflengte bevonden. Er werd getaterd, geluisterd, gelachen, gegniffeld ... Een stel bakvissen was er niets tegen. Ervaringen & gedachten werden uitgewisseld. Stiekeme plannen werden er gesmeed. Lief & leed gedeeld. Die luttele uurtjes bleken wederom veel te kort om met iedereen een praatje te slaan.

Tussendoor konden we onze ongeduldig knorrende maagjes vullen met lekkers van Culinette. Nadien stond er andere lichamelijke verwennerij op het programma: gouden en zilveren huidjuwelen. Menig dame kirde van contentement na het aanbrengen zo'n blinkend laagje.

Als kers op de taart werden we ook nog eens bedolven onder de cadeautjes met maar één doel: innerlijke en uiterlijke verwennerij. Over sommige cadeautjes deden zelfs de wildste verhalen de ronde.

Een overzicht van alle sponsors vind je hier!

Soetmin, Lobke & co, dankjewel voor deze tweede editie.


Reacties

  1. De spijt dat ik er niet kon zijn groeit met elk bericht erover ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had jou ook graag teruggezien, maar dat regelen we nog wel eens.

      Verwijderen
  2. Tof om je te ontmoeten! Misschien tot nog eens per toeval bij Annamarieke, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefste vriendin, collega, blog -en naaibuddy, nu heeft iedereen gezien dat juffertje-in-het-groen niet alleen online een toffe is, maar ook in real life een geweldige madam! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof om jou ook terug ontmoet te hebben dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co