Onuitgegeven

"De laatste tijd nog iets genaaid?" vroeg ze langs haar neus weg. "Eu... ja", antwoordde ik met een lichte verbazing in mijn stem. Bleek dat de (naaiende) buitenwereld het verdacht stil vond op mijn blog en dan vooral op naaivlak.

Oké, ik beken. Het was verdacht stil. Een mens heeft zo af en toe wel iets belangrijkers te doen (prioriteiten stellen, 1001 plannen en de daarbij horende realistische haalbaarheid, onverwachte stokken in de spreekwoordelijke wielen, bacteriën en virussen temmen  ...).

Het was stil, want ondergetekende probeert daar de laatste tijd wat verandering in te brengen. Ja, ja, ik ben van goede wil. Kwestie van jullie niet al te veel op je honger te laten zitten. En jawel, ook om zo af en toe mijn ei kwijt te raken. Ik ben ook maar een mens en ja, het doet goed om jullie reacties te lezen.

Afijn, wat ik eigenlijk wou vragen ... Zou ik mijn naaisels van de voorbije maanden in een blogpost gieten of zitten jullie daar helemaal niet op te wachten?


Reacties

  1. Natuurlijk! We volgen je blog niet voor niets😉. Altijd fijn om je creaties te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Giet het er maar in! :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk willen wij dat zien! Showen, showen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inspiratie is altijd welkom jong :) Eh hé, ik blog ook zelden 'on time' zenne! Tegen dat ik eindelijk tijd heb daar es foto's van te nemen zijn we vaak al minstens een maand verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al benieuwd...PS: Ik selecteer jou voor de liebster award. Op mijn blog lees je er meer over (bobbyminouch.wordpress.com). Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co