Nieuwsgierig aagje

Een tijdje geleden werd ik bedolven onder allerlei awards. Waarvoor dank.

Om een beetje tegemoet te komen aan alle nieuwsgierige aagjes ... ziehier mijn abc (met dank aan haar voor de inspiratie).

A   aardbeien, aardrijkskunde, Ardennen
B   blauw, boekenwurm, bloemen, bakken, bergen, bbq
C   chocolade (fondant), college, creatief
D   dromen
E   empathisch
F   frambozen, fotograferen, fantasie, fiets
G   ikke, genieten, goed gezelschap, gitaar, geschiedenis
H   herfstekind, humor, hond, homemade, handmade, Hageland
I   illustraties
J   jeugdboeken
K   koken, kriekbier, de MdH, de Kust, kampvuur
L   lezen, landelijke stijl, lekker eten, Leuven, lesgeven, limoen
M  mama, muziek, maan & sterren
N   naaien, Nederlands, Nederland, Nieuwpoort
O   oorbellen, ogen, oktober, oprecht
P   poëzie, pimpen van oude meubels, pralines, parfum
Q   quiche
R   mijn kapoen, ringen, rozenbottelthee
S   sfeergevoelig, schrijven, schoenen, sorbet
T   tekenen, taal, toneel, tuin, teenslippers
U   uitwaaien aan zee
V   vrienden & vriendinnen, vis op mijn bord, voorlezen
W   wandelen, wikken & wegen, weegschaal
X   xxx
Y   yoga, yoghurtsausje met tuinkruiden
Z   zee, zingen, zilver

Reacties

  1. Tof jou zo wat beter te leren kennen. Toch kroop er stiekem wat tijd in, denk ik in zo een lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jezelf samenvatten in een ABC'tje :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vergat nog eentje bij de 'g': geweldige vriendin/collega!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke manier om iets van jezelf bloot te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik merk net - tot mijn grote schaamte - dat ik jouw blog nog niet volg! Ook *bloos*!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een tof lijstje (en ik zet het meteen bij de blog-ideeën)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Snap alles! Behalve... vanwaar de limoen? #aagje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;o) Ik vind een limoen gewoon lekker smaken o.a. in een zomerse fruitsalade, in cupcakes, in een glaasje prik ... Het geeft net dat extraatje!

      Verwijderen
  8. Wat een leuk lijstje! Altijd leuk om de persoon achter de blog een beter te 'leren kennen' !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik kijk al uit naar een volgende blogmeet.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co