Een nieuw jasje!

Ook een blog heeft recht op een nieuwe garderobe. Et voilà!


Reacties

  1. Proficiat met de nieuwe look!
    Inderdaad een blog mag ook nu en dan eens een nieuwe garderobe, het doet er me aan denken...
    En wat een mooie juwelen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sparkly! And this girl like a good sparkle :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Less is more. Het is mooi! Nu nog een leuk logo als innaailabel!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor jullie lieve en fijne reacties! @Stannel: ik heb er ondertussen eentje ontworpen, gebaseerd op iets dat ik al jaren teken, maar mijn ventje moet er zich nog even mee bezig houden om de digitale afwerking te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan.Ik moet daar nog veel over leren.Weet zelfs niet hoe je die blogs of andere zaken in de zijkolom moet plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co