Diamonds

... are a girl's best friend. Zingen ze.

Maar mij maak je echt wel blij met zilveren juwelen. En liefst handgemaakte. Pure ambacht.

En als die mooie juwelen nu ook eens ontworpen en gemaakt worden door een fijne, sympathieke en toffe dame? Wel, dan is dat extra leuk op de koop toe. En laat de creatieve mama van mijn zoons allerbeste vriendje nu eens zo'n toffe madam zijn! De MdH wist heel goed bij wie hij langs moest gaan voor een bijzonder moederdagcadeau ... Veroniek Dutré!













Wil je al dat handgemaakt moois ook in 't echt aanschouwen? Kom dan nu zondag naar Handmade in Belgium in de C-Mine in Genk.

Geen tijd of iets te ver uit de buurt? Geen probleem. Kijk even hier voor een verkooppunt of een evenement bij jou in de buurt.


Reacties

  1. Héél schoon. Wist mijn ventje ook maar zo'n mensen te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag bijna geen juwelen, maar anders had ik zeker geweten waar ik moest zijn ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn allereerste review! ;-) Bedankt voor deze lovende woorden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co