365 dagen

... geleden plaatste ik hier mijn eerste bericht. Vele volgden. Nieuwsgierige medemensen kwamen - al dan niet toevallig - langs en sommigen bleven hangen. Beetje bij beetje groeide mijn volgersaantal. Fijn om te ontdekken dat mensen mijn schrijfsels en beelden weten te appreciëren en dat ook kenbaar maken via allerlei leuke reacties. Het doet deugd, echt.

Een paar weken geleden mocht ik een aantal fijne bloggers in levende lijve ontmoeten op de Bigblogameetup. The place to be was de Wasbar in 't Stad. Soetmin had - net als velen onder ons - een geweldig idee, maar zij was wel de enige madam die de ballen had om dat fantastische idee ook werkelijk uit te voeren. Alle lof aan haar adres is geheel en wel dik verdiend!

Bekende namen konden eindelijk gelinkt worden aan fijne, boeiende dames. Onbekende dames bleken heel ontwapenend en hun blogs werden meteen opgenomen in mijn leeslijst en blogrol.

Lieselot had heel wat kleurrijke stofjes meegebracht uit haar spiksplinternieuwe winkeltje. Tussen al dat moois lag de perfecte stof om een giraffendeken te maken voor de Zoon. In haar webwinkel is er ondertussen nog veel meer moois toegevoegd aan de collectie. Ga dat zien, ga dat zien!

2014-03-20

Dankzij een heleboel gulle sponsors werd het letterlijk en figuurlijk een event om duimen en vingers bij af te likken: bagels (héérlijk), cupcakes (die met citroen: mmm...), drank à volonté en twee goodiebags.





Reacties

  1. Hartelijk gefeliciteerd met de eerste blogverjaardag. Het lijkt alsof ik jou al veel langer volg. Net of je er altijd geweest bent. Ik kom hier altijd graag een kijkje nemen. Tof verslag van die leuke avond, die we volgend jaar herhaald willen zien. Zeer benieuwd ook naar de give-away.....
    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1 kaarsje al, dat er maar vele mogen volgen want ik kom hier graag langs! En, ik hou de blog in de gaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je blogverjaardag en dankjewel voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne verjaardag gewenst. Ik ben zo benieuwd nr volgende week toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Knap dat je na een jaar al zoveel volgers hebt! Dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat met je blogverjaardag!
    Doe zeker zo verder. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op naar een volgend blogjaar met vele nieuwe fantastische creaties en nog meer mensen die van je maaksel kunnen meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op naar een nieuwe reeks van 365 dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Leuk dat je andere bloggers hebt ontmoet, bloggen schept een band :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk is het er bij mij ook van gekomen om erover te bloggen! Jihaa!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co