Koudwatervrees


Maandenlang geaarzeld, getreuzeld, me verstopt achter het excuus dat het te moeilijk was ... Een projectje met een ritssluiting.
In het dagelijks leven tracht ik nochtans mijn pubers op school en mijn eigen, kleine kapoen bij te brengen dat je iets dat je niet (goed) kan, kan leren door het gewoon te doen. Hoog tijd dus om mijn theorie ook zelf in praktijk om te zetten.

Elisanna's clutch.

2014-01-122
groene en blauwe stof buitenkant: Stoffenkoning - Stoffenspektakel
blauwe voering: Max Bloch
rits en knopen om zelf te overtrekken: Veritas

























Heerlijk geurende Rituals handcrème en tongstrelende chocolade doken met plezier in het tasje en maakten het tot een fijn cadeautje voor een vriendin.


Reacties

  1. Mooi! En absoluut niet te zien dat je dit nog niet goed kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie stoffencombinatie !
    Praktijk : 10/10, dat aarzelen was nergens voor nodig !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad nergens voor nodig!
    En dat stofje met de bloemen heb ik gisteren ook nog gebruikt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooi cadeautje! Ziet er zelfs perfect uit, die kouwatervrees was duidelijk nergens voor nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet meer twijfelen !Kijk eens wat een pracht resultaat dat je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zéér mooie stoffencombinatie!
    Ziet er perfect uit!
    Ongetwijfeld een zeer tevreden vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En stiekem hoop ik dat ik die vriendin ben ;) ... Heel mooi gecombineerd. Op naar de blinde rits?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de chocolade, de handcreme, het tasje, of toch voor de vriendschap zelf? ;-)

      Verwijderen
  8. Al die koudwatervrees... allemaal voor niets. In het vervolg gewoon duiken! Het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en je maakte de mooiste stof-combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stofjes heb je gecombineerd. En wie niet waagt niet wint hé . Goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleurencombinatie!
    Go go go met ritsen nu. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De gevreesde rits, ik herken het! Nu drie starterslessen bij 'Gemaakt' achter de rug en de vrees is ook overwonnen. Mooie stofjescombinatie, hoor! En het ritsje ziet er heel netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap gedaan seg, ook je kleurtjes ben ik fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo super mooi, echt mijn lievelingskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Gewoon mooi!
    Schoon kleurtjes, vrolijke stofjes en een rits die er behoorlijk perfect uitziet! Doe er maar nog een paar zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel schoon! Zou ik heel graag krijgen als cadeautje! en ga ik ook eens op mijn to-do-lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai heel mooi! Toffe stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo een leuk tasje, leuke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kampte (en nu nog altijd een beetje) ook met een ritsenfobie :-) Jouw tasje ziet er in ieder geval toppie uit! Mooie stof ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, die stoffencombinatie is prachtig !! En eenmaal een fobietje overwonnen, ben je allicht niet meer te stoppen ! Blijven oefenen !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co