Gestrikt varken?

Een nachtmerrie: meisjes, roos en een Aziatische poes (speelgoedfiguurtje, geen stoeipoes) ...
Zoveel kleurtjes om te kiezen, maar mijn oudste nichtje houdt van roos én van 'Hello Pippi' zoals zij het beest placht te noemen. Wie ben ik om dan moeilijk te gaan doen? Het nichtje was gek op het I-spy-zakje van de Zoon dat ik een jaar geleden fabriceerde naar haar voorbeeld. Al weken zeurde de kleuter me de oren van het hoofd, dus ik kon niet anders dan haar een roze versie maken.

Toen de uitgeknipte patroondelen klaarlagen om gestikt te worden, viel het me op dat het deel met het spioneergat wel erg deed denken aan de tronie van een varken. Ach, een strikje erbij zou de link met de poes toch wel extra duidelijk maken (hoopte ik).


Gestrikt
roos en doorzichtig tafelzeil: markt Nieuwpoort-Stad!
lichtroos stofje: Stoffenspektakel
bolletjes voor de vulling: dierenspeciaalzaak

Het kaartje met de afbeeldingen gaf ik een upgrade door het te voorzien van twee foto's van de inhoud: een dag- én nachtversie. Een kleine uitdaging kan geen kwaad, in tegendeel.

En ooo... Wat was het kleine grut content!


Reacties

  1. Hahahaha ! Nieuwpoort-dorp !!! (ze zouden het daar moeten horen ...) (ik ben afkomstig van Nieuwpoort-bad he)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;o) Dat was eigenlijk als compliment bedoeld. Ik kom nl. heel graag in Nieuwpoort (zie o.a. mijn blogpost van 30 mei). In het oude gedeelte van de stad is het zo heerlijk rustig dat het mij helemaal niet aan een stad doet denken.

      Verwijderen
  2. een toffe manier om het kleine grut content te stellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, geweldig leuk! En die isomo-bolletjes, die vind je in de dierenspeciaalzaak?? Dat leek me niet zo meteen de eerste plaats waar ik zou gaan zoeken ;-) Of misschien heb jij voor kattenbakvulling gekozen? ;-p
    Ik hoop dat jullie zaterdag nog een plezante avond gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die bolletjes worden verkocht als vulling voor een kussen, zo eentje dat je in een hondenmand legt.

      Verwijderen
  4. Heel plezant!
    En ik vond het op het eerste zicht niet op een varken lijken, pas toen jij dat zei begon ik het zo te zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is dan toch een keischoon varkentje zenne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat I-spy ding staat hier al lang op mijn to do lijst. Deze is wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co

Koesterplekjes