Secret Santa 2014

Na een eerste, succesvolle editie vorig jaar organiseerde ik dit jaar opnieuw een Secret Santa voor mijn collega's. De creatievelingen onder ons gingen met de naaimachine aan de slag.

Vorige vrijdag kreeg ieder zijn/haar langverwachte pakje. Vlak voor de kerstlunch heerste er een opgewonden sfeer in de leraarskamer en konden de nieuwsgierige dames en heren eindelijk genieten van al het moois dat we onder de kerstboom hadden verzameld.

Ik stikte een grote, stevige schoudertas geïnspireerd op haar ontwerp, maar paste de afmetingen (hoger en breder) aan en keerde de kleurvlakken om (smal onderaan, groot bovenaan). De tas werd gevuld met een (volgens kenners) heerlijke fles witte wijn en tongstrelende chocolade.

2013-12-24
blauwe en gele stof: Veritas
donkerbeige stof: IKEA
Vlieseline, tassenband en Gütermann-garen: Veritas
(Foto's nemen in het holst van de nacht, het is een vak apart.)

De dame die mijn pakketje in ontvangst mocht nemen, was zeer tevreden. Oef!

Reacties

  1. Wat een prachtige tas! Ik kan mij wel voorstellen dat men opgewonden reageert op dit prachtexemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan ook een prachtige tas, ik kan het geloven dat de dame in kwestie tevreden was ;-)
    Tof idee om dat onder collega's te organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schoon... ze zal content geweest zijn !

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Om dat met je collega's te doen! Het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

    Wat een mooie tas, was ik maar zo handig. Ik heb meegedaan met de secretsanta op IG. Was ook zo leuk, het geven nog meer als het krijgen! Leuk initiatief van je. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is mooi gelukt hé... ik plan er nog eentje te maken voor mijn moeder, ik ga deze in gedachten houden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co