In de kijker

Een tijdje geleden kwam ik op een paar blogs een nieuwe stofjeswinkel tegen. Het nieuwsgierige aagje in mezelf kon zich vorige zaterdag niet meer bedwingen en trok richting Hoegaarden.




Ki&Ko is een ruime, moderne winkel met heel veel mooie stoffen en fournituren. De dame des huizes was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een paar stofjes, kamsnaps en -tang rijker trok ik weer huiswaarts. Hier kom ik beslist terug!

Voor wie Hoegaarden een beetje ver uit de buurt is ... Kirsten heeft ook een webshop waar ze niet enkel stoffen en fournituren aanbiedt, maar ook zelfgemaakte creaties. En ooo... daar zit heel wat moois bij!



Reacties

  1. Ik ben ook serieuze fan van Kirsten (echt super behulpzaam en altijd vriendelijk) en van Ki&Ko
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik in de buurt ben, spring ik daar beslist eens binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee voor mijn dochter ik ga sebiet eens een kijkje in de webshop nemen !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ghooo ik moet echt weer eens iets naaien....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallootjes! Dankjewel voor het prachtige hart wat ik van jou heb mogen ontvangen! Top!
    Ik ken je blog niet...maar ik ga je zeker volgen! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, hoor! Ik zit ongeduldig te wachten op mijn envelop.
      Wees welkom!

      Verwijderen
  6. Ohhh ziet er een mooie winkel uit! Jammer genoeg voor mij ook wat te ver :-s Ik kijk beslist eens op haar webshop (aiai mijn portemonnee)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop er af en toe Online, altijd prima service

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co

Koesterplekjes