Vuur!

Een mistig deken dekt al de hele dag het landschap toe. Af en toe dwarrelen blaadjes van de bomen. Het dorp lijkt in een vroege winterslaap verzonken.
Binnen is het behaaglijk warm. Vlammetjes gloeien op de kast. Omarmende muziek weerklinkt zachtjes uit de boxen. Herfst is in het land.
Warme kop chocomelk in de hand, woonblad op schoot, op de bank, voeten omhoog. En ik geniet ... Eindelijk eventjes rust in deze hectische week ...

Een overvolle agenda ... u wellicht niet onbekend. Én een naderend verjaardagsfeestje van het allerbeste vriendje van de Zoon. Én de grote vraag: wat geven we als cadeautje? De dinoliefde van vorig jaar leek ondertussen al wat bekoeld. Draken, daar is hij nu helemaal gek van. Naar de speelgoedwinkel dus. Maar het creavuur woedde hevig. Ik wou en zou absoluut zelf nog iets maken. Maar wat?
Gisteren zat ik nog met de handen in het haar, want het feest bleek een dag vervroegd. Aaa.. nog minder tijd! Dankzij fijne, creatieve collega's die nog helder konden denken, kwam er een ideaal voorstel uit de bus: het betere knip- en strijkwerk oftewel een T-shirt flocken. En zo geschiedde ...


2013-11-16
T-shirt: HEMA
flockfolie: Veritas

Als extraatje flockte ik op het rugpand nog vier sterretjes en één kroontje. De kapoen wordt nl. eindelijk vijf!

De T-shirtdraak werd samen met zijn speelgoedvriendjes ingepakt onder het goedkeurende oog van de Zoon die nadien toch wel opmerkte dat hij ook wel graag zo'n draak wil. Ik weet wat doen morgen.

Geniet van het weekend!

Reacties

  1. Knap! Die zou hier ook in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het figuurtje vind je op mijn Pinterestbord 'flocken'.

      Verwijderen
  2. Heel leuk ! Tof die kleine details op de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha! De draak! Hij is geweldig geslaagd, dat heb je weer schitterend gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n draak zal echt wel een goed onthaal gekregen hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw Héél leuk gedaan zo , daar zou mijn zoontje ook in mogen rondlopen ;-)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch! Dat vraagt om "ik-ga-je-nadoen-werk"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Voor een stoere jongen die graag draken ziet is dit zeker en vast het ideale geschenk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan ook mijn dochter had voor de kleine een t shirt gemaakt daarmee en zei al zo leuk en makelijk ga dit vaker doen en ook leuk als kado .... zo zie je maar weer hahaha ...fijne week liev e groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je blog pas gevonden, en al meteen (bijna) alles gelezen ;-)
    en zelfs het ontstaan van de T-shirt waar dat beste vriendje zo graag mee rodloopt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co