Giveaway: eentje om de week goed te beginnen!

De stoffenvoorraad werd gisteren een klein beetje aangevuld. En ja, ik geef het grif toe: ik heb een aardig voorraadje. Dus ... geef ik graag een paar stofjes weg (1,12 x 1,14 m + 1,07 x 1,14 m). En twee elastische lintjes (3 m elk).

2013-11-25
twee stofjes uit de gigantische collectie van groothandel Max Bloch

Laat hieronder vóór 2 december een reactie na. Volger worden/zijn is fijn.

Volgende maandag maak ik de winnaar bekend. Dan zit het pakketje net op tijd voor Sinterklaas in de brievenbus. Men zegge het voort!

Succes!

Reacties

  1. Jippiejajee, ik doe mee! Mooie stofjes zeg!! Zeker dat je die wil weggeven??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk ! Aan mooie stofjes kan ik niet weerstaan, dus ik doe graag mee. Ik plaats ook een linkje op mijn blog. Alvast bedankt voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds! Ik waag een kansje, wie weet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik doe mee! Super!
    (en volger was ik al).
    Doe zo verder!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes en nee die heb je nooit genoeg.
    Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben volger via bloglovin en doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zou pas een leuke Sinterklaas zijn....
    Ik doe graag mee!
    Ik zal ook een linkje op onze blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stofjes! Om het even wat hiermee gemaakt zou worden, het kan niet anders dan mooi zijn! En die elastische lintjes zouden ideaal zijn voor een tricotkleedje of zo...
    Goh, ik betrap mezelf er al op dat ik aan het dromen ga over wat ik ermee zou doen. Maar eerst winnen natuurlijk... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, ik doe graag mee!
    Een linkje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schoontjes! Heb ook enkele stofjes uit die 'reeks', dus ik maak graag een kans om die te vervolledigen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zo gul!
    Ik waag graag mijn kans voor deze prachtexemplaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou toch eens zo graag in uw kast komen neuzen want daar zitten al behoorlijke schatten in! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schoon stofkes DIKKE MERCI, ik waag mijn kans en volg je nu ook via bloglovin
    Zin om mij ook te volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Groen Juffertje, wat een mooie stofjes, zeker dat er geen plaatsje meer vrij is in je kast? Hmm, oker, bordeaux... laat dat nu net toevallig de lievelingskleuren zijn van ... jawel... mijn Secret Santa ;) Groetjes, Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Olala, dat met die groene mini-lollietjes is echt superschattig! Ik doe mee hoor, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ik nog wel een plaatsje kan vinden daarvoor. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ooh... zo'n schoontjes... En helemaal mijn kleurtjes! Ik waag graag mijn kans. Ik dacht dat ik je al aan het volgend was, maar dat bleek niet het geval (foei Leentje!). Dat is bij deze goedgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De creazusjes are in the game! ;-)
    Zo een leuke stofjes.... nu nog wat tijd (dat zou nog eens een give away zijn ;-)) en dan naaien maar!
    Lieve, creatieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag een reactie van je staan op een andere blog en dacht 'ik ga eens piepen'... en dan word ik nog wel verwelkomd met een giveaway... met het mooiste oranje stofje. Ik doe dus heel graag mee en duim dat ik win. Dat mag nu wel een keertje nu 2013 bijna om is.
    Ik zet nog een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooie stofjes...ik waag mijn kans volgen doe ik deze leuke blog al.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier nog een kandidaat-liefhebber van mooie stofjes die heel graag mee wil doen voor deze fijne give-away ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kan mezelf sinds kort wel "stofjes-verslaafd" noemen, dus bij deze waag ik graag mijn kans! En tuurlijk klikte ik maar al te graag op de Bloglovin'-volgersbutton!
    Toffe blog heb je!
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik zag u blogje via andere haakster...leuk ik zal meer gaan bezoeken..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo lief dat je dit en al je leuke blogverhalen met ons wil delen! Voor het stofje doe ik graag mee! Zeker die lollie-stof lijkt met geschikt voor een nieuwe creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooiertjes! Die zou ik wel graag in huis hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co