Lente!


Heeft u gisteren ook zo van het heerlijke lenteweer genoten? Zalig, die zonnestralen op al die lachende gezichten.

En zelfs toen het zonnetje ging slapen, ademde de tuin nog lente. Zachtgeurende, prille pruimenbloesems tooiden de westkant van de tuin in een teder, wit lentekleed.

2013-04-14


Mevrouw kerselaar staat in de startblokken voor het volgende bloesemoffensief. Enkel meneer eik lijkt nog niet helemaal overtuigd om uit zijn winterslaap te ontwaken.

2013-04-141


Ondertussen staan er frisse jongelingen ongeduldig te wachten tot zij hun plaatsje toegewezen krijgen ...

2013-04-142


Geniet van de nieuwe werkweek!


Reacties

  1. Oh ja, eindelijk het gevoel dat de winter voorbij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En de zomerse kleren kunnen eindelijk aan, met een truitje natuurlijk! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zooo blij dat het de lente eindelijk komt! Mooi dat alles weer gaat groeien en bloeien!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ,de lente wat ben ik blij met dat beetje zon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig dat het zonnetje er is, alles komt eindelijk in bloei, groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word zo blij en ik voel me zo energiek van het zonnetje en ook bij het zien van deze mooie foto's! Groetjes creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Koesterplekjes

Cisse & co