Verwennerijtje

Leuven
Ik ben er geboren, heb er gestudeerd, ben er blijven plakken en ben uiteindelijk verhuisd naar 'den buiten'.

Ik kom er dus niet meer zo vaak. Maar als ik de kans heb, wandel ik de Ravenstraat in. Naar huisnummer 81 om precies te zijn. Een fijn adresje dat ik heb leren kennen in mijn studententijd, eind vorige eeuw. (Ik word precies al oud ...)

Hexagoon
Elke keer opnieuw als ik er binnen kom, word ik stil. En ik geniet. Keer op keer. Verwonderd door al dat moois dat de dames van Hexagoon daar verzameld hebben. De stofjes, het papier, de parels, de kralen, de objectjes ...

En ik geef mijn ogen goed de kost. Tonnen inspiratie. Gratis en voor niks. Net als het advies en de fijne babbel die je er steeds krijgt. Echte madammen!

Gelukkig voor hen (en ook voor mezelf, hoor) ga ik toch nooit met lege handen naar buiten. Ook vorige week niet ...

2013-03-282


Benieuwd naar de inhoud?



Tadaaaaaaaaaa...

Een lapje grasgroene stof, een metertje biais met een fantasietje - aangeraden door Mevrouw Hexagoon herself - en een bloemenkraal. Ingrediënten voor een heerlijke clutch!

2013-03-281


En - hoe kon het ook anders - instant geluk met een touwtje samengebonden - lapjes Petit Pan!


2013-03-28


Laat die paasvakantie nu maar komen! Inspiratie te over!



Reacties

  1. Ben er een tijdje terug ook eens geweest zo een gezellig winkeltje dat da is gewoon te gek !!Mooie stofjes heb je mee gebracht ben nieuwsgierig wat het gaat worden?Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie dingen, dat beloofd! Heel veel plezier ermee en ik ben al benieuwd zenne, groetjes creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel, ik ben er nog nooit geweest maar daar ik precies eens verandering in moeten brengen! Heerlijke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke stofjes....daar kun je weer lekker mee aan de slag!~
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een ware schatkamer is dat Hexagoon!! Schoon, schoon...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel. Ik weet hoe laat ik er binnenkom, maar wanneer ik het pand verlaat ...

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Belgische Zonen

Cisse & co